• Головна
  • Експерт назвав головних "ворогів" винищувача : російський Су-57 "скутий" купою проблем
00:09, Вчора

Експерт назвав головних "ворогів" винищувача : російський Су-57 "скутий" купою проблем

Зокрема, промислова база РФ далека від готовності до масового виробництва цього літака, зазначив оглядач.

Російський винищувач Су-57 покликаний конкурувати з американськими F-22 і F-35. Однак повільний обсяг промислового виробництва в Росії серйозно обмежує його розгортання, роблячи майбутню ефективність винищувача залежною від вирішення істотних проблем. Про це пише військовий оглядач, колишній аналітик розвідки Айзек Сейтц у своїй статті для 19FortyFive.

За словами автора, Су-57 вирізняється вдосконаленою конструкцією стелс, надманевреністю і складною авіонікою. Він може виконувати місії із завоювання переваги в повітрі, наземні атаки і розвідку, а також був випробуваний у бойових умовах у Сирії та в Україні. Але сьогодні Росія стикається з низкою серйозних проблем, особливо пов'язаних із виробництвом двигунів, економічною напругою через війну, яка триває, і обмеженим досвідом у сфері стелс.

Як зазначив Сейтц, Китай і США створили міцні та інтегровані винищувальні флоти п'ятого покоління. Росія ж все ще "грає в наздоганялки" в цьому відношенні.

"Су-57 має перед собою надскладне завдання. Хоча це більш-менш хороший літак, промислова база Росії далека від готовності до масового виробництва малопомітного літака в бажаному обсязі", - констатував експерт.

Су-57 - заявлені характеристики

За словами Сейтца, одним із найприкметніших аспектів Су-57 є його надманевреність, що досягається завдяки поєднанню двигунів з вектором тяги і передової аеродинамічної конструкції. Ця обтічна конструкція дозволяє літаку виконувати складні маневри, які можуть мати вирішальне значення в сценаріях повітряного бою.

На Су-57 встановлено два двигуни Saturn Izdeliye 30, які забезпечують максимальну швидкість 2 Маха і дальність польоту близько 3500 кілометрів, зазначив експерт.

"Кабіна Су-57 оснащена сучасною авіонікою і скляним компонуванням кабіни з великими багатофункціональними дисплеями та індикатором на лобовому склі (HUD). Пілот отримує підтримку від удосконаленої системи управління польотом і низки датчиків, включно з активною електронно-сканувальною решіткою (АФАР), інфрачервоною системою пошуку та супроводу (IRST) і комплексом радіоелектронної боротьби (EW). Ці системи забезпечують пілота всебічною ситуаційною обізнаністю і дають змогу Су-57 уражати кілька цілей одночасно", - йдеться в публікації.

Зазначається, що Су-57 призначений для перевезення широкого спектра ракет класу "повітря-повітря", "повітря-земля" і протикорабельних ракет, а також високоточних бомб. Його внутрішні відсіки озброєння можуть вмістити до чотирьох ракет класу "повітря-повітря" Р-77 або Р-74, тоді як додаткові вузли підвіски на крилах дозволяють нести більші боєприпаси. Літак також оснащений 30-мм гарматою ГШ-30-1 для ближнього бою.

Су-57 - які головні проблеми

Основною проблемою Су-57 автор називав повільне виробництво з різних причин. Зокрема, у Росії не було попередньої інфраструктури або промисловості, знайомої з технологією стелс, що робить складання винищувача повільним і складним процесом.

Крім того, цей винищувач значно дорожчий за будь-який інший російський винищувач. При ціні в 35 мільйонів доларів за літак він значно дешевший за будь-які американські літаки, але все одно дорожчий за інші літаки РФ.

"Оскільки Росія перебуває в розпалі триваючої війни, російська економіка відчуває напругу з різних сторін, що ще більше ускладнює виробництво Су-57", - додав оглядач.

Нагадаємо, раніше американський журналіст Калеб Ларсон дійшов висновку, що, попри свою вдосконалену авіоніку і деякі функції малопомітності, Су-57 відстає від західних аналогів у деяких важливих сферах.

Інформує unian.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...