• Головна
  • На виставці в Нью-Йорку засяяли українські бренди декору для дому
02:04, 6 лютого

На виставці в Нью-Йорку засяяли українські бренди декору для дому

Сім брендів декору для дому об’єдналися в рамках альянсу TradewithUA, щоб представити Україну на міжнародній виставці Shoppe Object Winter 2025. Про це повідомили в Укрпошті, яка виступила логістичною партнеркою TradewithUA, інформує Комерсант український.⠀

Показати Нью-Йорку, що український крафт – це якісно, естетично й майстерно, вирішили сім брендів:

▪️ Anzy Home – стильний декор для облаштування домівки, зокрема кошики, подушки, пледи та лежаки для домашніх улюбленців;

▪️ :dodomoom – унікальний декор із дерева й шкіри;

▪️ Singaevska – неймовірні подушки з вишивкою;

▪️ LoraShen – вишукана кераміка (від посуду до декоративних аксесуарів);

▪️ Wood Mood – екологічний декор та ексклюзивні дерев’яні свічки;

▪️ Thehrdwood – функціональні дерев’яні аксесуари на щодень;

▪️ Woolberry – аксесуари зі 100% мериносової вовни.

На виставці в Нью-Йорку засяяли українські бренди декору для дому, фото-1

Що відомо про ініціативу TradewithUA

Це об’єднання малого українського бізнесу, яке виникло з розуміння спільних цілей і спільних викликів. TradewithUA працює над підвищенням конкурентоспроможності та збільшення експортного потенціалу українських виробників, а також сприяє співпраці між членами ініціативи та учасниками ринку. Підприємства прагнуть бути соціально відповідальними та стійкими, одночасно створюючи робочі місця для членів громади.

«Ми вирішили об’єднатися з іншими брендами, щоб зробити нас усіх сильнішими, тому що ми твердо віримо, що співпраця працює», – говорить Анастасія Бурзі, співвласник сімейного бізнесу Wood Mood.

На виставці в Нью-Йорку засяяли українські бренди декору для дому, фото-2

А ще, за її словами, ініціативу TradewithUA започаткували для того, аби просувати українські бренди та показувати їх усьому світу. 

«Ми повинні бути швидкими та ефективними, тому що зараз справді важко щось виробляти в Україні, але наша місія – працювати та представляти український дизайн зараз навіть в умовах війни», – розповіла Катерина Сполітак, яка представляє власну компанію Woolberry Bags.

Невеликі українські дизайнерські компанії, зібрані під маркою TradewithUA, вже вітали сотні покупців і відвідувачів під час Shoppe Object , щорічної прем’єрної виставки у Нью-Йорку, яка проходила 4-6 серпня 2024 року. І ось тепер відбулась ще одна зустріч з Нью-Йорком і поціновувачами таланту українських дизайнерів.

Інформує komersant.info

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...