10:15, 13 липня 2022 р.
Надійне джерело
У "ПриватБанк" можна дзвонити із його додатку
“ПриватБанк” розповів про нову технологію, завдяки якій клієнти можуть дзвонити до банку безпосередньо з мобільного Приват24. Багато українців стикаються з проблемою дзвінка з-за кордону чи з інших причин не мають доступу до мобільного звʼязку вітчизняних операторів. ПриватБанк запровадив проривну технологію розробки власних ІТ фахівців, за допомогою якої клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24.
Бета-версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android) – потрібно лише оновити застосунок до останньої версії. Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi. Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.
“Через війну мільйони українців змушені шукати прихисток за кордоном, а в деяких регіонах України поки що відсутній український мобільний зв’язок, тому саме зараз ми впровадили цю унікальну технологію, щоб наші клієнти були на зв’язку з банком за будь-яких умов.
Команда фахівців контактного центру та розробників банку працювала над такою важливою для клієнтів інновацією більше двох років, щоб зробити комунікацію з банком ще доступнішою та простішою – розповіла керівник напрямку “Омніканальний контактний центр” ПриватБанку Оксана Аношечкіна.”.
Щоб подзвонити до ПриватБанку із застосунку, треба увійти до мобільного Приват24 із своїм логіном та паролем, перейти в “Профіль клієнта” – “Служба підтримки” – “Дзвінок через Приват24” (або “Дзвінок у підтримку” для Android).
Зараз сервіс працює у тестовому режимі, щоб перевірити всі його можливості та зробити технологію ще більш зручною та досконалою.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:04
20 листопада
15:21
20 листопада
live comments feed...