Сім брендів декору для дому об’єдналися в рамках альянсу TradewithUA, щоб представити Україну на міжнародній виставці Shoppe Object Winter 2025. Про це повідомили в Укрпошті, яка виступила логістичною партнеркою TradewithUA, інформує Комерсант український.⠀
Показати Нью-Йорку, що український крафт – це якісно, естетично й майстерно, вирішили сім брендів:
▪️ Anzy Home – стильний декор для облаштування домівки, зокрема кошики, подушки, пледи та лежаки для домашніх улюбленців;
▪️ :dodomoom – унікальний декор із дерева й шкіри;
▪️ Singaevska – неймовірні подушки з вишивкою;
▪️ LoraShen – вишукана кераміка (від посуду до декоративних аксесуарів);
▪️ Wood Mood – екологічний декор та ексклюзивні дерев’яні свічки;
▪️ Thehrdwood – функціональні дерев’яні аксесуари на щодень;
▪️ Woolberry – аксесуари зі 100% мериносової вовни.
Що відомо про ініціативу TradewithUA
Це об’єднання малого українського бізнесу, яке виникло з розуміння спільних цілей і спільних викликів. TradewithUA працює над підвищенням конкурентоспроможності та збільшення експортного потенціалу українських виробників, а також сприяє співпраці між членами ініціативи та учасниками ринку. Підприємства прагнуть бути соціально відповідальними та стійкими, одночасно створюючи робочі місця для членів громади.
А ще, за її словами, ініціативу TradewithUA започаткували для того, аби просувати українські бренди та показувати їх усьому світу.
Невеликі українські дизайнерські компанії, зібрані під маркою TradewithUA, вже вітали сотні покупців і відвідувачів під час Shoppe Object , щорічної прем’єрної виставки у Нью-Йорку, яка проходила 4-6 серпня 2024 року. І ось тепер відбулась ще одна зустріч з Нью-Йорком і поціновувачами таланту українських дизайнерів.
Інформує komersant.info