61% українців, незважаючи на війну, не планують відмовлятися від новорічного шопінгу, а понад 60% українців принаймні частину свого бюджету на шопінг витратять на допомогу ЗСУ або постраждалим від війни.
Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанії "Делойт" в Україні, пише Економічна Правда.
"Більшість українців (61%), попри все, планує новорічні та різдвяні покупки, хоча й купуватиме менше товарів, аніж у 2021 році", - кажуть в "Делойт".
При цьому бюджет майже половини українців (49%) на шопінг у новорічно-різдвяний період коливається в межах від 1 до 5 тис грн.
Зазначається, що у фокусі покупок найнеобхідніше - продукти харчування, товари для дітей, одяг та взуття.
Під час здійснення покупок споживачі насамперед зважатимуть на наявність знижок, а також на власний попередній досвід, йдеться в дослідженні.