“ПриватБанк” розповів про нову технологію, завдяки якій клієнти можуть дзвонити до банку безпосередньо з мобільного Приват24. Багато українців стикаються з проблемою дзвінка з-за кордону чи з інших причин не мають доступу до мобільного звʼязку вітчизняних операторів. ПриватБанк запровадив проривну технологію розробки власних ІТ фахівців, за допомогою якої клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24.
Бета-версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android) – потрібно лише оновити застосунок до останньої версії. Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi. Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.