«ПриватБанк» повідомив про повернення системи онлайн-банкінгу «Приват24» до штатного режиму роботи після дводенних регламентних робіт.
10 квітня «ПриватБанк» попередив про тимчасову недоступність сервісів «Приват24» з 23:00 10 квітня до 8:00 11 квітня у зв’язку з плановими регламентними роботами.
Врешті перебої у роботі «Приват24» cпостерігалися потягом усього дня 11 квітня — клієнти жалілися на труднощі з авторизацією та проведенням платежів — і банк продовжив регламенті роботи до 6:00 ранку 12 квітня.
Вранці 12 квітня в «ПриватБанк» відзвітували, що «Приват24» працює у звичному режимі, та пообіцяли протягом дня слідкувати за стабільністю всіх сервісів. Поки що нових скарг на роботу сервісів «Приват24» не надходило.
Наприкінці березня «ПриватБанк» проводив масштабне оновлення інфраструктури — на впровадження резервних потужностей для безперебійної роботи сервісів та послуг знадобилося три доби.