У першому дослідженні («Інклюзивність та права людини на передньому краї. Доступність сервісів та інструментів електронного урядування для громадян в Україні») протестували 82 вебсайти державних органів влади та 7 сервісних платформ — банкомати та термінали в державних органах. Друге дослідження («Міжнародні практики щодо доступності мобільних застосунків державних органів влади») вивчало, як регулюються питання доступності в інших країнах світу і чи можливо застосувати цей досвід в Україні.
За результатами досліджень була створена інфографіка з основними проблемами. Серед них — недостатня контрастність тексту щодо тла, мову сторінки не вказано чи вказано некоректно, відсутність текстових позначок для елементів. Також автори дослідження виявили, що термінали в державних органах загалом погано адаптовані для людей з особливими потребами.